wtorek, 10 maja 2016

Matowa pomadka Wibo Milion Dollar Lips

Witam serdecznie :)
Szalone promocje w Rossmannie już się skończyły więc teraz przyszedł czas na testowanie nowych produktów. W pierwszej kolejności padło na matową pomadkę od Wibo. Moim zdaniem matowe usta to zdecydowany hit. Można je spotkać wszędzie - na wybiegach, instagramie, różnych portalach i coraz częściej zauważam je na ulicy. A tak prezentuje się pomadka  Milion Dollar Lips:




Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kolorków o numerach 1 i 2. Dlaczego szczęśliwą? Ponieważ pomadki te bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły - są naprawdę rewelacyjne!

Zacznijmy od opisu od producenta:
Matowa pomadka do ust z długotrwałą formułą do 4 godzin. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, ze usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Bądź gotowa na spektakularny efekt matowych ust! Dostępna w 4 kolorach.

Cena: 11,29 zł
Pojemność: 3ml


Opakowanie:
Solidne, eleganckie, czarne ze złotymi napisami. Wielkim plusem jest fakt, że pomadka nie odkręca się w torebce. Nakrętki są w kolorach pomadki przez co łatwo zorientować się który to kolorek. Jedynym minusem jest nieprzezroczysta buteleczka przez co nie widać ile produktu nam jeszcze zostało - chociaż mi osobiście to nie przeszkadza :)

Aplikacja:
Aplikator jest wygodny, smukły, łatwo rozprowadza się nim produkt. Bardzo dobrze wypełnia usta, bez problemu można obrysować krawędzie warg. Niestety trochę brudzi się patyczek i okolice nakrętki.


Konsystencja:
Płynna, lekka, powiedziałabym nawet, że kremowa, zbita - nie lejąca się. Pomadka posiada ładny, delikatny zapach. Na ustach zasycha na mat po upływie około 60 sekund i zostaje lekko lepiąca.

Kolory:
Bardzo mocna pigmentacja, kolory są mocne i intesywne. Do wyboru mamy 4 kolory:
NR 1 - brudny, przygaszony róż
NR 2 - neonowy róż, fuksja
NR 3 - malinowy róż, coś na granicy fuksji i czerwieni
NR 4 - intensywna, klasyczna czerwień


Moja opinia:
Pomadka jest rewelacyjna! :) Obiecywana trwałość 4h jest jak najbardziej zgodna z prawdą, a nawet powiedziałabym, że pomadka wytrzymuje o wiele dłużej - 6h spokojnie przy jedzeniu i piciu :) Dopiero gdy zjadłam coś tłustego, to lekko zmyła się ze środka ust, co zupełnie nie przeszkadzało wizualnie. Dobrze się ją nakłada, przy aplikacji nie sprawiła mi żadnych problemów, nie powstają smugi. Należy tylko pamiętać aby nie nałożyć zbyt grubej warstwy produktu. Pięknie zasycha na ustach na lekko lepki mat. Dla jednych to, że jest trochę lepka może być wadą, jednak ja traktuję to jako zaletę ponieważ dzięki temu nie podkreśla mocno suchych skórek na ustach. Oczywiście skórki na ustach trochę się odznaczają, ale każdy mat ma to do siebie, że wysusza a nie nawilża. W ciągu dnia delikatnie czuć produkt na ustach, ale nie jest to irytujące uczucie. Pomadka nie odbija się na szklankach czy jedzeniu, można bez problemu dać ukochanemu buziaka w policzek :). Było pięknie i kolorowo to teraz przejdę do tych gorszych rzeczy :). Po pierwsze  - czemu są tylko cztery kolorki? Jak dla mnie to zdecydowanie za mało, brakuje mi odcieni nude, delikatnych róży oraz bordowej czerwieni. Jestem pełna nadziei, że Wibo wprowadzi więcej numerków ;) Po drugie - żartowałam, nie ma po drugie ;) Jak dla mnie minus jest tylko jeden - stanowczo za mało kolorów do wyboru! Ktoś się może jedynie przyczepić, że ciężko ją zmyć - ale przecież dzięki temu trwałość jest super :)

Tak prezentują się pomadki na ustach:
NUMER 1




NUMER 2:




A po upływie 4h pomadka nr 4 prezentowała się tak:
(kolor lekko zszedł od środka, jednak dalej jest intensywny)



Podsumowanie:
Jak najbardziej polecam pomadkę Milion Dollar Lips! Za taką cenę naprawdę warto wypróbować! Jak dla mnie jest to perełka i must have na wakacyjny okres :)

Plusy:
+ trwałość (spokojnie 4h a nawet i dłużej)
+ łatwa aplikacja
+ lekka konsystencja
+ mocne, intensywne kolory
+ nie wysusza mocno ust
+ ładne matowe wykończenie
+ cena
+ ładnie ściera sie na ustach
+ nie odbija się

Minusy:
- Za mało kolorów do wyboru :(

Dla mnie ta pomadka to hit 6/6 :)



Miałyście?
Testowałyście?
Jak u Was się sprawuje ta pomadka?

Pozdrawiam :)

15 komentarzy :

  1. U mnie też sprawuje się świetnie! Moim ulubieńcem jest numer 1 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim chyba też, numer 1 idealny na co dzień :)

      Usuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem tych kolorów. Są takie.... moje :)
    Pasowałyby mi na pewno.
    Tobie również w nich świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są mocne i takie energiczne :) szkoda tylko że tak mało jest ich do wyboru. Bardzo dziękuję, pomadki te trafiły na listę moich ulubieńców :)

      Usuń
  3. Nie miałam, ale wyglądają rewelacyjnie ! :) i całkiem fajnie znikają z ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten produkt już jakieś pół roku, dobrze że w końcu zrobiło się o nim głośno, bo jest wart uwagi, szczególnie w tej cenie :) Gama kolorystyczna to dramat, praktycznie nic neutralnego - rzeczywiście ta jedynka daje radę, ale to nadal nie jest nudziak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cicho o nich było, nigdy nie zwróciłam na te pomadki uwagi, dopiero jak kupiłam sobie mat z Bourjois to zainteresowałam się innymi matowi pomadkami :)

      Usuń
  5. Ta bardziej stonowana to coś dla mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też je lubię,trochę denerwują mnie uciapane aplikatory,ale da się przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mnie to trochę denerwuje że sie strasznie paćka :P ale da sie przeżyć :)

      Usuń
  7. mam 1 i 3 ma ładne kolory, rzeczywiście się długo trzyma ale jest jakaś taka niekomfortowa w noszeniu. Moje usta się dziwnie po niej lepią. Zdecydowanie wolę pomadki z GR, chociaż tej najnowszej, płynnej jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki z Golden Rose są jeszcze lepsze <3 i więcej kolorków do wyboru :)

      Usuń
  8. Uwielbiam matowe pomadki ;) tych jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą z numerkiem 2, ponieważ ją dostałam, ale nie lubię tego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo mocny, nie każdy dobrze czuje sie w neonach :)

      Usuń

* Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
* Zawsze z chęcią odwiedzam komentujących i z łatwością znajduję blogi więc spamy są naprawdę zbędne ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka