niedziela, 16 listopada 2014

DIY - pudełko na lakiery do paznokci

Witam :)

Dziś post z serii DIY czyli ZRÓB TO SAM!

Uporządkowanie kosmetyków to wcale nie taka łatwa sprawa. W pewnym momencie miałam dość przewalających się po domu lakierów do paznokci więc postanowiłam coś z tym zrobić :) I tak właśnie powstały moje pudełka na lakiery dzięki którym wszystkie są uporządkowane i mają swoje miejsce :)

A w dzisiejszym poście instrukcja jak takie pudełko wykonać :)





CO NAM BĘDZIE POTRZEBNE:

1. Pudełko (może być po butach)
2. Kawałek cienkiego kartonu
3. Nożyczki
+ Dodatkowo: ozdoby, farby, kolorowe papiery, klej, pędzle itp.

JAK TO ZROBIĆ?

1. Bierzemy pudełko, może być duże, małe, podłużne, kwadratowe - jakie tylko chcemy.


2. Z kawałka kartonu wycinamy dwa paski (długość taka jak nasze pudełko)

3. Nożyczkami wycinamy wcięcia w naszych dwóch kawałkach kartonu (odległóość około 2,5 - 3cm)

4. Następnie z kartonu wycinami mniejsze paski (ilość zależy od liczby wcięć)

5. Nożyczkami wycinami dwa wcięcia w naszych mniejszych paskach

6. Następnie wciskamy małe paski w duże paski. Możemy je przykleić klejem aby były bardziej stabilne, jednak nie jest to konieczne 














Otrzymujemy takie coś:












7. Możemy ozdobić nasze pudełko jak tylko chcemy. Za pomocą farb lub różnych materiałów




























8. Umieszczamy naszą kartonową kratkę w środku pudełka



























9. Jeśli nie chce nam się wycinać tak wielu przegródek możemy skończyć etap robienia pudełka w punkcie 2. Czyli wycinamy dwa kartonowe paski i zamiast dalszych etapów przyklejamy je wewnątrz pudełka:















KONIEC! Nasze pudełko gotowe :)
Oto moje pudełka na lakiery:














A tak wygląda to w środku:
















Co myślicie o takim sposobie trzymania lakierów? A może macie inne metody? :)

Na koniec chciałam Was zaprosić na rozdanie z okazji rocznicy bloga:  www.truskawkowymakeup.blogspot.com
Do wygrania taki oto zestawik z Sephory:














Pozdrawiam serdecznie :)

17 komentarzy :

  1. bardzo pomysłowe to pudełeczko, ja też sobie muszę takie zrobić bo mam mega bałagan w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Ja własnie muszę uporządkować moje lakiery bo nie ma juz dla nich miejsca :( Leżą rzucone jeden na drugim w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonania :)
    Jutro siadam i robię o ile mi wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :) Gdybym nie zaopatrzyła się w organizer z Biedronki, to z pewnością bym wypróbowała ten patent !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie zrobić takie fajne pudełko- lakiery faktycznie w moim małym pudełeczku już się nie mieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne organizery :), moje lakiery na szczęście mieszczą się w jednym pudełku ;) i jak na razie nie potrzebuję przegródek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł :D Przydałoby mi się takie pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł, lubię takie zabawy i robienie coś z niczego.. Podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł, chętnie sama skorzystam bo też mam walajace lakiery po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, właśnie rozglądam się za jakimś pudełkiem na lakiery i dobrze że do Ciebie trafiłam na pewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł! Twoje pudełeczka wyglądają świetne, sama będę musiała o czymś takim pomyśleć i rozejrzeć się za ciekawymi papierami do oklejenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

* Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
* Zawsze z chęcią odwiedzam komentujących i z łatwością znajduję blogi więc spamy są naprawdę zbędne ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka